Opis forum
1. Mecze
1.1 W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR15 BO1 mapa wybrana przez admina.
1.2 Mecze rozgrywamy na swoich wcze¶niej przygotowanych serwerach!
1.3 O po³o¿eniu danego klanu (Terrorist, Counter-Terrorist) decyduje runda no¿owa rozegrana przed rozpoczêciem meczu w³a¶ciwego. Podczas rundy no¿owej nale¿y wyrzuciæ broñ[drop]. Niezastosowanie siê do tej zasady spowoduje automatycznie przegran± rundê.
1.4 Po rozegraniu 15 rund nastêpuje zmiana stron.
1.5 W przypadku remisu [15:15] mecz zostaje zakoñczony.
1.6 Maksymalny czas, w którym dru¿yna mo¿e siê spó¼niæ na mecz od zaakceptowanej wcze¶niej godziny to 15 minut. Nieprzybycie przeciwników musi byæ udokumentowane screenshotem z serwera zawieraj±cym aktualn± godzinê
1.7 W æwieræfinale i pó³finale mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR 15 systemem bo3.
Tutaj równie¿ licz± siê wygrane mapy nie punkty
.
1.8 W finale oraz meczu o 3 miejsce gramy 5on5 MR 15 rowniez systemem bo3.
1.9 Mecze rozgrywamy w ci±gu 3-4 dni.
2. Punktacja
2.1 Faza grupowa:
Wygrana - 3pkt.
Remis - 1 pkt .
Pora¿ka - 0 pkt.
3. Mapy:
de_dust2
de_nuke
de_inferno
de_train
de_tuscan
de_cbble
de_hell
4. Cheaty
4.1 Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry s± ZABRONIONE ! Za u¿ycie cheat`u dru¿yna dostaje automatycznego bana w lidze.Co za tym idzie BL
5. Skrypty
5.1 Nie wolno u¿ywaæ takich skryptów takich jak:
* no recoil
* bunnyhop
* 180 turn script
* awp fast zoom script
* duck na scroolu
6. Gracze
6.1 Ka¿dy gracz mo¿e graæ w jednym zespole do koñca ligi! Dozwolone jest zapisanie 7 graczy (5+2 rezerwa)
6.2 Dopisywanie graczy po starcie ligi jest mo¿liwe w ka¿dej fazie gry lecz z wyprzedzeniem do 4h przed meczem a nie na ostatni± chwilê.
7. Konfiguracja
serwera
7.1 Serwer na którym rozgrywany ma byæ mecz musi byæ odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl 5on5 mr12/mr15". Je¶li serwer gospodarza nie bêdzie odpowiednio skonfigurowany dru¿yna gospodarza przegrywa mecz w/o. Mo¿na wy³±czyæ opcje FTB komend± "mp_fadetoblack 0"
8. W/O
8.1 Gdy nie bêdzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiaj±cy siê przegrywa walkowerem. Gdy tak siê stanie, proszê pisac na forum w temacie tego meczu.
9. HLTV / Dema
9.1 Na ka¿dym meczu powinno byæ HLTV. Przy wstawianiu wyniku podajemy link download do demka(HLTV)
9.1 Gdy na meczu z jakiego¶ uzasdanionego powodu nie bêdzie HLTV, to trzeba nagrywaæ demka po przez "record_nazwadema". Demek nie trzeba dostarczaæ , chyba ¿e dru¿yna przeciwna poprosi o nie. Maksymalnie mo¿na poprosiæ o demka 3 graczy godzinê po zakoñczeniu meczu. Je¶li dru¿yna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz. Na dostarczenie demek dru¿yna ma 24h ! Nie bêdzie ¿adnych wyj±tków !
10. Zachowanie graczy
10.1 Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni s± o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz cz³onków zespo³u administratorów. Traktuj innych z klas± i nale¿ytym szacunkiem, którego oczekujesz równie¿ wobec swojej osoby! Gdy jednak kto¶ bêdzie kogo¶ obra¿a³ podczas meczu czy te¿ na forum proszê o zrobienie screena (zachowanie te bêdzie odpowiednio ukarane czyli od 1 wyzwiska 1pkt. karne i Ostrze¿enie, 2 ostrze¿enia s± równowa¿ne wyrzuceniem z ligi).
10.2 Nie wolno u¿ywaæ przekleñstw w stronê dru¿yny przeciwnej podczas wystartowaniu meczu (tzn. po napisie LIVE piszemy wy³±cznie na team_say chyba ze na pocztaku zyczyc szczescia)
11. Czas podawania wyników meczy
11.1 Wyniki meczy grupowych jak i meczy poza grupowych TRZEBA wpisaæ na forum w odpowiedni temacie odrazu po zakoñczeniu meczu.Czas na napisanie wyników meczy grupowych wynosi 24 godziny.
11.2 Wyniki meczów fazy play off podajemy od razu po zakoñczeniu meczu.
12. Ustawienia gracza
Oto ustawienia gracza jakich jest zobowi±zany w czasie meczu posiadaæ:
ex_interp 0.01 - 0.03
cl_updaterate 80 - 101
cl_cmdrate 80 - 101
Grafika ustawiona na 32 bity.
13. Cl i vCL ka¿dego klanu
13.1 Ka¿dy rezprezentant klanu powinien sie zarejestrowac
14. Dyskusje
14.1 Ka¿da dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego mo¿e byæ karane pkt karnymi! Pamiêtaj, ¿e ka¿da decyzja ADMINA jest niepodwa¿alna i nie ulega dyskusji na forum!
15. Media z meczu
15.1 W po¶cie meczu umieszczone musi byæ :
- screeny statusu[obu druzyn]
- dema nalezy przechowywac przez 24 godz od daty meczu
- obra¿anie rywali -1 runda wyzwisko uwiecznione na screen
- screeny cwiartek
- screeny smoge[od kazdego]
16. Spó¼nienia
16.1 Dozwolone jest spó¼nienie siê team`u o 15 min, je¶li dana dru¿yna nie przybêdzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Je¿eli w danej dru¿ynie bêdzie brakowaæ zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.Dozwolona jest przerwa 10 minutowa pomiêdzy mapami!
Offline